مووووزیک

دانلود آهنگ

مووووزیک

دانلود آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام شیدایی

 

Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Sheydaei

 

 

دانلود آهنگ های جدید محسن چاوشی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی بنام امیر بی گزند

 

 

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام شیدایی

 

بیا بیا که شدم در غم تو سودایی
درآ درآ که به جان آمدم از تنهایی
عجب عجب که برون آمدی به پرسش من
ببین بیین چه بی طاقتم ز شیدایی
بده بده که چه آورده به تحفه مرا
بنه بنه بنشین تا بر آسایی
بیا بیا که شدم در غم تو سودایی
درآ درآ که به جان آمدم از تنهایی
عجب عجب که برون آمدی به پرسش من
ببین بیین چه بی طاقتم ز شیدایی
مرو مرو چه سبب ظلم ظلم می بروی
بگو بگو که چرا دیر دیر میایی
نفس نفس زده ام ناله ها ز فرقت تو
زمان زمان شدم بی رخ تو سودایی
مرو مرو چه سبب ظلم ظلم می بروی
بگو بگو که چرا دیر دیر میایی
نفس نفس زده ام ناله ها ز فرقت تو
زمان زمان شدم بی رخ تو سودایی
بیا بیا که شدم در غم تو سودایی
درآ درآ که به جان آمدم از تنهایی
عجب عجب که برون آمدی به پرسش من
ببین بیین چه بی طاقتم ز شیدایی
بده بده که چه آورده به تحفه مرا
بنه بنه بنشین تا بر آسایی
مجو مجو پس از این را سیل ها راه جفا
مکن مکن که کشدکار ما به رسوایی
برو برو ه چه کج میروی به شیوه گری
بیا بیا که چه خوش می چمی به رعنایی
مرو مرو چه سبب ظلم ظلم می بروی
بگو بگو که چرا دیر دیر میایی
نفس نفس زده ام ناله ها ز فرقت تو
زمان زمان شدم بی رخ تو سودایی

 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام شیدایی

 دانلود آهنگ

خرید شارژ همراه اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی