مووووزیک

دانلود آهنگ

مووووزیک

دانلود آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام ابروتو برندار

 

Download New Song By Afshin Azari Called Abroto Bar Nadar

 

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام ابروتو برندار

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید افشین آذری بنام ابروتو برندار

 

تو رو خدا این بود تو رو ازم گرفت

تو عاشق اینی ببخش خندم گرفت

این مرد و می گفتی این از کجا افتاد

این و مگه میشه تو جمع نشونش داد

نشونش داد

تو مال این شدی این خالیه بیریخت

این که من و میدید کرک و پرش می ریخت

این مرد پا شده دست رو دلم نذار

دیدی بهش بگو ابروتو بر ندار

ابروتو بر ندار

از من که رد شدی خوب این مگه کیه

نه سخت باورش حتما یه شوخیه

این مرد و می گفتی این از کجا افتاد

این و مگه میشه تو جمع نشونش داد

نشونش داد

تو مال این شدی این خالیه بیریخت

این که من و میدید کرک و پرش می ریخت

این مرد پا شده دست رو دلم نذار

دیدی بهش بگو ابروتو بر ندار

ابروتو بر ندار

 

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام ابروتو برندار


دانلود با کیفیت 128


خرید شارژ همراه اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی