مووووزیک

دانلود آهنگ

مووووزیک

دانلود آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام دیوونه وار

Download New By Song Hamid Askari Called Divooneh Var

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام دیوونه وار

واسه جدایی پی یه فرصتی

چقدر با ناراحتی هام راحتی

حس میکنم توی زندگیت اضافم

عاشقتم عاشق اعترافم

من که تو هرلحظه به یادت بودم

من که واسه تو متفاوت بودم

من که بجز خوبی واست نخواستم

چیز به غیر از خواسته هات نخواستم

دیوونه وار تورو دوست دارم

منکر میشی عشق منو ولی

من با اصرار تورو دوست دارم

دیوونه وار تورو دوست دارم

چه بی تکرار تورو دوست دارم

منکر میشی عشق منو ولی

من با اصرار تورو دوست دارم

واسه جدایی پی یه فرصتی چقدر باناراحتی هام راحتی

حس میکنم تو زندگیت اضافه ام

عاشقتم عاشق اعترافم من که تو هرلحظه به یادت بودم

من که واسه تو متفاوت بودم

من که بجز خوبی واست نخواستم چیزی به غیر از خواسته هات نخواستم

دیوونه وار تورو دوست دارم چه بی تکرار تورو دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام دیوونه وار

دانلود با کیفیت 128


خرید شارژ همراه اول

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی